ANTI-HVIT PROPAGANDA Klesbedriften H&M har sluppet en ny anti-hvit reklamekampanje. Filmen er fylt med anti-hvite, flerkulturelle innslag og raseblandede par. «Fremtiden er her», proklamerer en svart kvinne.
H&M har sluppet en ny reklamekampanje som de kaller «Bring on the future», som betyr omtrent «Fremtiden er her». Reklamefilmen beskrives av klesgiganten som et «ydmykt, håpefullt og hjertevarmende nyttårsdikt som inkluderer den Grammyprisvinnende reggae-artisten Koffee».
Den anti-hvite reklamefilmen er fylt med seksuelt avvikende og flerkulturelle innslag, samt utrolig mange raseblandede par. Både homopar, lesbiske par og flere raseblandede par synes i filmen. Samtlige selskap i filmen består av mennesker fra alle verdens hjørner.
«Fremtiden er nå og her», avslutter den svarte artisten Koffee etter at alle flerkulturelle vennegrupper har sett ferdig nyttårsfyrverkeriet.
I skrivende stund har reklamefilmen 741 tomler opp og 1 500 tomler ned. H&M har også valgt å stenge kommentarfeltet til filmen for å unngå kritikk fra folket.