Hjem Nyheter Coca-Cola bedrev massiv LHBTP-kampanje i Budapest

Coca-Cola bedrev massiv LHBTP-kampanje i Budapest

HOMOLOBBYEN Coca-Colas homopropaganda støter på folkelig motstand i Ungarn.

Det var i forbindelse med en musikkfestival i Budapest i Ungarn i begynnelsen av august at det globalistiske selskapet Coca-Cola kjørte en massiv annonsekampanje for homofili i byen. Budapest ble fullstendig dekket av LHBTP-propaganda i form av store plakater som viste homofile par rundt en Coca-Cola-flaske.

Annonsekampanjen ble kalt «Love is Love» og hadde slagord som «Null sukker – null fordommer».

Kampanjen førte til sterke reaksjoner fra konservative ledere i Ungarn. Den ungarske nestlederen og parlamentsmedlem István Boldog har sammen med konservative medier i landet bedt om en boikott av Coca-Colas produkter inntil annonsene er fjernet.

En navnesamling på internett for boikott av produktene mener at Coca-Colas kampanje er en test som er ment for å åpne opp for grovere homopropaganda.

«Hvis det ungarske samfunnet godtar dette, vil det være flere skritt underveis. Plakater, reklamefilmer, filmer, regnbueprodukter og så videre, og det vil bli stadig vanskeligere å stoppe», heter det blant annet i oppropet, som har mottatt nesten førti tusen underskrifter.

En talsmann for det globalistiske selskapet sa i en uttalelse til media at den homofile propagandaen er et uttrykk for det venstreliberale evangeliet «mangfold, inkludering og likhet».

Retningslinjer for kommentarfelet

Kommentarer er ikke redaksjonelt materiale. Man er selv ansvarlig for det man skriver i kommentarfeltet.

Abonner
Bli varslet om
guest


0 Comments
eldste
nyeste flest stemmer
Inline Feedbacks
Vis alle innlegg