HOMOLOBBYEN Coca-Colas homopropaganda støter på folkelig motstand i Ungarn.
Det var i forbindelse med en musikkfestival i Budapest i Ungarn i begynnelsen av august at det globalistiske selskapet Coca-Cola kjørte en massiv annonsekampanje for homofili i byen. Budapest ble fullstendig dekket av LHBTP-propaganda i form av store plakater som viste homofile par rundt en Coca-Cola-flaske.
Annonsekampanjen ble kalt «Love is Love» og hadde slagord som «Null sukker – null fordommer».
Kampanjen førte til sterke reaksjoner fra konservative ledere i Ungarn. Den ungarske nestlederen og parlamentsmedlem István Boldog har sammen med konservative medier i landet bedt om en boikott av Coca-Colas produkter inntil annonsene er fjernet.
En navnesamling på internett for boikott av produktene mener at Coca-Colas kampanje er en test som er ment for å åpne opp for grovere homopropaganda.
«Hvis det ungarske samfunnet godtar dette, vil det være flere skritt underveis. Plakater, reklamefilmer, filmer, regnbueprodukter og så videre, og det vil bli stadig vanskeligere å stoppe», heter det blant annet i oppropet, som har mottatt nesten førti tusen underskrifter.
En talsmann for det globalistiske selskapet sa i en uttalelse til media at den homofile propagandaen er et uttrykk for det venstreliberale evangeliet «mangfold, inkludering og likhet».