VIDEO Frihetskamp presenterer dagens video.
Tenk deg å gå inn på et kjøpesenter hvor 97 % av befolkningen er hvite, men hver reklame inneholder i overveldende grad et raseblandet par – nærmere bestemt hvite kvinner med svarte menn. Dette fenomenet er ikke begrenset til ett sted, men er en allestedsnærværende trend i moderne reklame. Men hvorfor? Handler det virkelig om å selge produkter, eller er det et bevisst forsøk på å indoktrinere og betinge samfunnet til å omfavne en viss ideologi?
Richard Houcks dokumentar fordyper seg i reklameverdenen, og avslører en slående forskjell mellom realiteten bak raseblandede forhold, kontra deres representasjon i media. Med statistikk som viser at hvite kvinner har minst sannsynlighet for å respondere på svarte menn i online datingtjenester og at raseblandede forhold har urovekkende høye forekomster av alenemorskap og mangel på fars involvering, reiser Houck avgjørende spørsmål om de sanne motivene bak denne reklametrenden. Bli med ham på en reise for å avdekke sannheten bak «The war against whites in advertising» og de lumske kreftene som står bak.
Frihetskamp vil daglig presentere en utvalgt video. Vi gjør oppmerksom på at alt av innhold i de ulike videoer ikke nødvendigvis samsvarer med redaksjonens synspunkter.
Se dagens video: